Sabtu, 5 Jun 2010

SALAM BUAT SEMUA..

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Alhamdulillahi rabbil a'lamin,selawat dan salam untuk kecintaan kita,Nabi Muhammad s.a.w dan pendukung risalah bawaannya..Alhamdulillah..akhirnya tertunai juga niat ana ingin mencipta satu blog untuk dikongsi bersama.

Ya Allah,Kau ampunkan lah dosa kedua ibubapaku dan kasihilah mereka berdua
seperti mana mereka menyayangiku
ketikaku kecil..AMIN..

Niat di hati ingin berkongsi pengalaman bersama di dalam menempuh liku-liku kehidupan yang penuh dengan cabaran..Semoga dengan terciptanya blog ini,ukhuwwah sesama kita semakin rapat dan lebih bermakna..Semoga ia dapat mematangkan lagi diri ana dalam mengenali apa ertinya bernafas di dalam alam yang sarat dengan ujian dan rintangan yang diberikan oleh Tuhan kepada setiap insan..

Hidupku seperti pelangi pabila bersamamu,ADIK-ADIKKU..

Terima kasih buat ayahanda dan ibunda yang sentiasa memberikan sokongan dan dorongan kepada ana agar terus memajukan diri dalam mencapai keredhaan Ilahi. Harapan ana agar kalian dapat memetik mutiara-mutiara ilmu dari blog ini..Semoga ALLAH memberkati dan memberi 'nur' kebahagiaan kepada kita semua..

hidupku akan gelap tanpamu,KELUARGAku

Akhir sekali,ingatlah..kebahagiaan hakiki adalah apabila hidup kita sentiasa di bawah redha Ilahi...Walau siapapun kita,,kebahagiaan yang kekal hanyalah di akhirat kelak..Semoga kita dapat berjumpa, kalau tidak di sini, moga2 di sana...di syurga,..tempat kebahagiaan yang kekal buat selama-lamanya..


SALAM PERJUANGAN DARI ANA-BINTUYUSOFF=)

1 ulasan: